Friday, August 15, 2008

Sziget festival, Day 1

קמתי בנובי סאד.

Wikitravel:

Hitchhiking

Hitchhiking from Novi Sad is quite hard. Although there are good exit roads to Belgrade, Zrenjanin, Subotica and Backa Palanka, somehow the people leaving Novi Sad don't give rides to foreigners.

זה נכון. אני לא יודע איך זה עובד, איך תושבים חדשים ואנשים שרק עוברים בעיר לומדים את החוק, אבל פשוט אי אפשר לעצור שם טרמפים. הייתי שם שעות. הלכתי קילומטרים. לא עזר. בסוף, אוטובוס לסובוטיצה, ומשם לבודפשט. הגעתי בערב, שעתיים לפני איירון מיידן. עייף ועצבני, בעיקר על הסרבים שלא נותנים טרמפים. אכזבה קשה מהצפון. תחנת אוטובוס ומטרו. הכל סגור. אין בנק. אין החלפת כספים. איך אני אמור לקנות כרטיס? שוטרים שומרים שלא תתפלח, אין מכונות כמו בכל מקום. בסוף בחנות בייגלה החליפו לי שני אירו, רק בשביל שאני אגלה בסוף שזו לא התחנה הנכונה. אבל שם לפחות היה בנק. לא ממש מדברים אנגלית. בסוף הגעתי לאי (זיגט) שבדנובה. נכנסתי, עקפתי מספר ילדים שיכורים / מקיאים / מעולפים, והגעתי לשטח הקמפינג. אוהלים של קצואה? מצאתי. צרפתים. הקמתי את אוהלי ורצתי להופעה.

כך נראית הופעת ענק. לפחות יש הרבה מזקדנים וילדים עם חולצות והרבה התלהבות. חוצמזה, לא משהו. ואני כולי עצבני. אין את ההרגשה של גוצ'ה. אחרי זה עוד הופעות, ומוסיקה, ודי ג'ייז, ועייפות. חזרתי לאוהל. שתי פאנקיסטיות בנות חמש עשרה מבודפשט באו לבקש בירה. לא היה לי. בצעתי איתן את לחמי. הייתה לנו שיחה ארוכה ומשעממת על פאנק, עד ששני ילדים צרפתים בני עשרים בערך באו והואילו ללכת איתן מכות. עם הבגדים, הם נשכבים ומרביצים, ובתנועות משגל מדומה הוא צועק במבטא צרפתי
I fuck you! I fuck you!
כולו המום מהקלות הבלתי נסבלת של הזיון. נפלתי לשבוע במקום הלא נכון? לילה טוב

No comments: