Thursday, August 21, 2008

AntiRa Camp


אני בסוג אחר של גן עדן עכשיו. מחנה אנרכיסטי. שלמות אידיאולוגית שקשה להסביר. הכל טבעוני - אוכל טוב כל הזמן על בסיס שלם כמה שבא לך כשבא לך. היום הלכנו להפגין נגד מדיניות גירוש זרים מהמדינה. כמו בארץ רק יותר מאורגן. עם ליווי משטרתי מהתחנת מטרו.

חוץ מזה הכל חופשי ומגניב. מאורגן בטירוף עם תנאים יותר נוחים מהפסטיבל הענק בבודפשט והכל על בסיס אנרכיסטי. אושר. רק שאני לא בגיל הנכון ולא מדבר את השפה הנכונה. אין מטיילים בגיל 27, חוץ מתיירות מין מסדר שני, אבל נעזוב את זה הפעם. הייתי קצת עצבני אבל עכשיו יש לי בירה אז נרגעתי קצת. אורגנית. גם דפקתי מקלחת נפלאה. אושר צרוף. אני תמיד מחכה לשמש, כי אין כמו להתייבש טבעי. כשנכנסתי היה קיץ. כשרציתי לצאת ירד גשם. אני לא יודע איך הם חיים עם זה. מעניין מתי חזרה לי היכולת להיכנס למקלחת משותפת. איזה כיף.

השק שינה שלי רטוב. זה מטריד אותי קשות. אין שינה היום. ברררררררררררררררררררר


No comments: